Tuesday, February 23, 2010

Diragut????

Ops ops ops...jgn gubra jgn gabra...bukan aku y kna ragut...tapi..hari Sabtu & Ahad aku y telah "diragut" angkara hobi hubby aku skang ni..xlain dan xbukan kayuhhh...
Sabtu & Ahad baru2 ni hubby aku joined 1 kayuhan y disertai oleh lebih 700 kaki kayuh..Tp hubby aku dpt tempat ke 235..hahahhaa..Yg sedey nyer sbb aper?biase la diriku ini apabila xdpt follow..sebab..xde kaum bini y ikut..klu x sure aku pun terpacak kt saner gakk..


As usual la bil hubby aku xde aku terpaksala menghabiskan weekend aku bersama 2 org kanak2 ribena kt umah ni.Asbab..aku da serik bwk anak2 aku keluar kerana "ketidakdengaran" ape y aku larang dan "kebergaduhan" y bakal berlaku dlm keta..Daripada aku sakit hati skit telinga n for sure bertukar jd hulk baik xpyh...So nak xnak aku terpaksa membuat keputusan y paling bijakkk..dok umahhh..huhuhu..



Haaa..ni la program y telah meragut weekend aku...

No comments: