Friday, November 6, 2009

Sesi terharu biru




Nape plak aku tetiba je nak terharu ni?Sbb nyer bila aku nmpak mesej dr k shager kt shoutbox aku.Rindunye kt mihah sorang tu.Aku rasa sedih @ terharu sgt2.Ye la maser kt M4P dlu kami byk gak hbskan maser sama2.Teringin tul nak jmp dia n mr aummm.Best sgt time tu.Xde pk masalah.Xde pk nak byr duit umah , keta, susu n pampers anak,isi myk keta, pengasuh, kuje2 kt skul y never end.Tp skang suma dan berubah.Dah bwk haluan masing2.Teringat plak kita jln kaki sesama g pasar mlm kt tmn tun sadon, g blok akademik, kacau k sha dating kt cafe, meeting blok, xde air kt blok, n y paling besh g rombongan konon2 bwk junior tp bas penuh dgn geng2 kita jer.Junior?Lantak le hampa p la sdiri...K sha...ayu rinduuuuu....

Lagi 1 malam ni hubby aku n his cycling club akan bertolak ke Taman Negara.Rasanya ni la 1st time aku xdpt followSedih tawwww....Hu Hu hu....Napela diaorg ni syok sgt nak g dlam hutan tu.Klu x sure aku blh ikut nyer.So this weekend anak2 mama sekalian kita dok umah je ler.Tp klu mama pun dah xsanggup dok umah kita p ronda dkt2 sini jela ek!!!!Lgpun esok aku ade sukan.Xdela boring d tahap ultraman gaia.

No comments: