Monday, November 9, 2009

hasif oh hasif

Senyuummmm.....

Syayang mama..

Muka boring xde geng kakak da tidooo...zzzz


gaya feberet ...peaceeee...abaikan ape y korang nmpk kt belakng tuh!!!!

Ni la hero kesyayangan aku n satu2nye hero dlm famili aku.Ala2 harapan keluarga gitu...Almaklumla aku 2 beradik je.Dannnn suma girl..Arini aku cuti coz sabtu td kami sukan.So seharian la aku kt umak d dia.Penat gak la melayan karenah mamat ni y mcm2 hal.Nak anta umah pengasuh cian plak.Lgpun aku xde kwn kt umah.Sunyi gak klu dia xde.td aku bwk dia g pasar..aku kan house wife arini!!!!Tp awal2 aku da warning dok diam2 dlm keta klu x kne g umah mak uda(pengasuh dia ler)Seb baik dia ok jer.siap tolong aku bwk bgr lagii.TQ Adikkk...Xcually dia ni mati kutu la klu kakak xde.That's y dia ok klu x jgn hrp ler.Kt umah disiplin dia masih terkawal tp after kakak dia blk suma out.Aku punya temper pun out gak lerr..Aku rasa seb baik ct sehari jer.Xsgup jd housewife 4eva.

No comments: