Wednesday, November 11, 2009

kakak punye cerita.


Ini cerita anak sulung aku Syaza Insyirah aka JAJA.Dia ni mmg da famous kt skul ayah coz dari kecik dia ni mmg pengikut setia ayah.Plus plak skang ni dia masuk pra kt saner.Xtually mase dia 5 thn ku dah anta skul.Thn lps dia kt Takis Nurul Iman.Dgr nama mcm best tp.....ntahla.Till end of d year anak aku dpt 20% jer kot.Tu pun dan kira byk sgt2.So, utk cover kesilapan aku pilih skul last year, aku seklahkan dia tahun ni pg n ptg.Belah pg dia g pra ptg plak g Tadika Bestari.Alhamdulillah...br 1 mggu kakak da blh eja simple words.So..terbuktila anak aku ni bkn dr kategori slow.

Mula2 mmg seksa.Asal smp skul ptg jer di nangis.Tp bukan hari2 gak.Ikut angin dia ler.Lama gak ler aku n ayah dia sabooo....pujukkkk...tp dia ikut angin dia gak...So...lama2 angin ayah dia pun dtg laaa.Satu hari tu kan smp je simpang skul ptg dia start enjin...pujuk pun xlayan..last2 ayah dia patah balik bwk keta laju2.Dia terus meraung nak g skul.Tau nape?Dia da tau klu balik umah mmg masak dia kena kerjakan dgn ayah nnt.Finally sampai gak dia kt skul aritu...Lepas tu di xbuat dah perangai pelik tu...HAAAA tau takuttt.....Skan ni dia da ok.Da blh baca.Lega aku...Sori la kakak.Bukan nak dera tp mama n ayah xnak kakak masuk kelas KIA2M than dpnn.....

No comments: