Saturday, November 14, 2009

Sukan kakak...

Hari ni pagi2 lagi kakak da bangun tanpa 'hujan'.Semangat nak g sukan sekolah Tadika Bestari ( tadika sesi ptg).Dia took part 3 acara taw.Xtually semua masuk 3 acara!!Around 8.10 am kitaorg da smp saner.Terus aku anta dia masuk kelas.Tiba2 jer dia panggil aku masuk kelas..Jeng..jeng aku da mula musykil...Aku sampai jer dia terus peluk n "hujan" pun turun.Know y??Rupanya org lain suma dpt ribbon ikat kt tangan tiba turn dia ribbon tu hbs...Nsb baek ada ya dtg bg ribbon wlpun kaler agak lain cket.Tp okay le.Aku plak ada tugas khas taww..jd pencatat..chewah.Mmg best sukan budak2 kecik ni comelll jer..Tp xtau la nape arini kitaorg kureng ong...dari anak sampai ayah xde y menang sumanya "Puyuh".



Ni acara kaum bapa.3 acara gak.Y pasti xde 1 pun y menang...

Tunggu turn acara lari bawa baton, lari berhalangan & susun abjad..

Persembahan chicken dance..

My little "chick" standby nak joget

Nyanyian lagu "Negaraku" & "Negeri Selangor"

Xtuallg gambar ni terbalik susunannya.Xpela ek.Lepas balik dari sukan kitaorang da habis bateri.Apelagi tidolaaa.Aku penat bukannye ape pun jenuh main sukan plak d c kecik tuh...aoiiii.Esok kakan sukan lagi.Kt sekolah pra plakkk...

No comments: