Monday, December 7, 2009

Aku da gerammm


Ni la hero aku y bertuah n selalu mencabar kesabaran aku.Time dia tgh main d kakak elok2 or bila dia tido cian plak aku kt dia.Asik "kena" jer.Klu x dgn aku dgn ayah dia..Mlm ni dia mmg mencabar aku.Mula2 dia mengamuk nak semb tp nak pakai telekung aku..xpe lagi..pastu y buat aku betul2 temper dia baling teletubbies tepat ke dalam pinggan ayam masak merah aku..Aku pun mula la "naik antu"..dapat la pingat kebesaran berbentuk hanger n kurung dlm toilet..

Tapi dia ni pandai memujuk bila dia nampak aku dah cool cket dia datang n cium aku satu badan..Tp aku ttp xlayan.Mula la dia sedeyy.Alahaii hasif..... hasif

Mama shayang adik tapi bila adik mengada2 mmg mama hangin.Mama doakan adik n kakak akan jadi anak y soleh dan solehah di dunia dan akhirat.Mudah-mudahan..

No comments: