Saturday, December 12, 2009

I'm Homeeeee

Alhamdulillah...setelah "berhempas pulas" chewahhh..xdelahhh..akhirnya aku dah sampai umah mak aku...Beshnyerr..Semalam (Jumaat) dlm kul 5 am kami bertolak dari Kapar Klang dan sampai sini dalam kul 12 noon.Syukur.. sumanya went on smoothly.Anak2 aku pun sampai tahap xselera nak makan dah.Xsabo sesangat nak balik.Aku?Maintain lagiiii..Dan yang paling perting budak 2 orang tu da aku brain wash siap2 n da aku keunseling awal2 supaya perangai korang elok2 jgn nak mengada2..Know y?Diaorg ni klu da balik sini cakap aku n ayah dia dah xlaku..suma xkena.Pastu asik di menangkan jer...Tu yang aku hangin kadang2 tu.Bila d balik saner terbawak2 peel ke sane.Jenuh la aku nak install balik program ikut gaya Kapar plak...So..kita enjoyyy...

Ni ler umah mak aku kt Melor Kota Bharu Kelate..

Umah abah aku plakkkk...kikiki

No comments: