Wednesday, December 16, 2009

Jom ronda-ronda


Sekarang ni aku sefamili still holiday kt kg.So time2 mcm ni je la kitaorg ader chance nk kuar "dating" berdua.Klu x jgn harap ler...So semlm ptg aku baru berpeluang ronda2 wit my hubby.Kitaorg ke KB naik motor.Besh gak ek..Tp xtahan gak coz sakit pinggang.Tapi takpe tahan jelaaa.

Rupanya kt KB skang ni dah banyak perubahan.Ade byk jln y dah jadi one way..Nasib baik kitaorg naik moto.So suka hati kitaorg je la nak masuk mane nak u turn kt ner..

Aku pun pegi la ke satu Mall y katanya baru dibuka kt sane tu.Ape ntah namanyer y ade Parkson tuu..Sunyi sepi plak kt dlam tu.Mcm dlm dewan peksa la pulak,,,pelik gak aku.Mungkin hari minggu baru ramai orang kot..xpun faktor tempat parking kereta yang agak terhad.Malas nak stay lelama we all blah la dari situ.

Sempat gak tinjau2 KB Mall dari luar.Nak masuk aku terasa "seram" lagi.Nnt la kita datang d anak2 br masuk dalam.

Tapi y aku boring d hubby aku ni....bila kuar xbwk anak2 je mula la dia byk pantang larang.Aku ajak minum2 pun dia xsampai hati.Cian kt anak kt umah.Padahal anak2 aku bermaharajalela kt umah d tok ma & tok bah diaorg..Ape pun aku terpaksa akur..minum kt umah.Yang pasti nnt mlm kitaorg kena bwk anak2 kuar plak.Cover balik y kena tinggal tadi...Ahaksss..xpe jln2 berapa kali pun aku xkisah..aku suka jer.y penting bawak aku sekali......hehhh..


No comments: