Thursday, December 17, 2009

Shopping...????

Arini aku bawak anak2 aku,mak aku, adik aku..hatta nenek aku g rantau panjang..as long as muat aku isi passanger sesuka hatiku..hahah.Xtually da gak lama aku x g sane.Lgpun umah mak aku skang agak jauh ckeeeet dgn rantau jgn.Dlam 45 minit jer pun..lgpun nenek aku dok teringin nak beli periuk belanga.Dibantainyer pulak beli sampai 2 set..nyaris xkena cukai..Member aku plak ader y kirim pengkus.Sebesar gedabak plak tu.Mmg padat la bonet "lori" aku nnt..

Tapi ader satu benda y aky duk muskil...duit aku banyak melayang tapi satu hape bende pun aku xdapat.Rupa2nyer br kusedari aku telah di pau oleh budak2 tu.Mcm biasa le tektik diorg ni klu nak ape2 mmg cari aku ler..klu d ayah....bolayan nyer...ape2 pun bonet keta aku nnt mmg akan bertambah padat dengan kehadirah satu lagi benda gedabak ni....jeng jeng jeng



Bajak Hasif..sebesar2 makhluk...aduiii

Hasif punyer penagan nak baju otomen plak..jenuh aku pujuj suruh amik ben 10 h***m x dilayannyer..

Kakak pun pau aku gak lagi...baju muslimah n ulat seko..Motor tu mmg da lama kt umah mak aku..Sponsored by Tok Bah...aku nak beli...jgn harap ler..


So lepas ni aku mmg kna paksa hubby aku bwk aku g shopping u aku plak...Coz dia pun da dpt ape y dihajati..aku jer putih mata...geram tolll..xpe nnt aku akan "balas dendam"hahahha

No comments: